"Bir-iki əməl edənin imanı var, lakin “Külli Əməli” tərk edənin imanı yoxdur" şübhəsi
797 oxunma
English
Deyirlər ki, bir-iki əməl edənin imanı var, lakin “Külli Əməli” tərk edənin imanı yoxdur.
Şübhəyə cavab:
Şəriətdə miqdar ilə imanı batil edən heç bir şey yoxdur. Yəni, “bir dəfə etsən imanın olur, lakin heç etməsən imanın olmur!”- deyə bir şey yoxdur və bu batildir. Necə ki, Şeyxul-İslam İbn Teymiyyə (Allah ona rəhm etsin) “Sarimul-Məslul” kitabında bu qaydanı qeyd etmişdir: “Əgər bir əməl insanı kafir edirsə, istər onu bir dəfə etsin, istər on dəfə etsin, fərq etməz. O, kafirdir”. Məs; Peyğəmbəri (səllsllahu aleyhi və səlləm) söyən. İstər bir dəfə söysün, istər on dəfə söysün, fərq etməz. O kafirdir. Və ya Quran ayəsini inkar edən. İstər bir ayəni inkar etsin, istər hamısını inkar etsin. O kafirdir. Yəni “Külli Əməli” tərk edən kafirdir, lakin bir neçə əməli tərk edən kafir deyil”- söyləmək batildir. Çünki, əgər əməli tərk etmək küfr sayılardısa, onda birini yoxsa hamısını tərk etmək arasında fərq olmazdı.
Deyirlər ki, bir-iki əməl edənin imanı var, lakin “Külli Əməli” tərk edənin imanı yoxdur.
Şəriətdə miqdar ilə imanı batil edən heç bir şey yoxdur. Yəni, “bir dəfə etsən imanın olur, lakin heç etməsən imanın olmur!”- deyə bir şey yoxdur və bu batildir. Necə ki, Şeyxul-İslam İbn Teymiyyə (Allah ona rəhm etsin) “Sarimul-Məslul” kitabında bu qaydanı qeyd etmişdir: “Əgər bir əməl insanı kafir edirsə, istər onu bir dəfə etsin, istər on dəfə etsin, fərq etməz. O, kafirdir”. Məs; Peyğəmbəri (səllsllahu aleyhi və səlləm) söyən. İstər bir dəfə söysün, istər on dəfə söysün, fərq etməz. O kafirdir. Və ya Quran ayəsini inkar edən. İstər bir ayəni inkar etsin, istər hamısını inkar etsin. O kafirdir. Yəni “Külli Əməli” tərk edən kafirdir, lakin bir neçə əməli tərk edən kafir deyil”- söyləmək batildir. Çünki, əgər əməli tərk etmək küfr sayılardısa, onda birini yoxsa hamısını tərk etmək arasında fərq olmazdı.
Mövzular: