Heç kim səhabələrin qılınclarını ağacdan asdıqlarını, bu feli işlədiklərini demir. Böyük küfrə düşmək üçün əməl şert deyil, sadəcə etiqad etmək kifayətdir. Kim Allahdan qeyrisinin ona xeyir və zərər verəcəyinə etiqad edirsə, o əməl etməsə belə kafirdir. Bircə məsələ qalır. Səhabələr, yalnız Allahdan xeyir və zərər umduqları halda qılınc asacaqları ağacı səbəb kimi seçmək istədilər? Yəni, bidət təvəssül kimi, yoxsa şirk olan təvəssül kimi? Peyğəmbərin (salləllahu aleyhi və səlləm) bənzətməsinə görə onların istəyi şirk təvəssül kimi idi. Çünki, Peyğəmbər (salləllahu aleyhi və səlləm) belə buyurdu: “Vallahi, məndən eyni ilə Bəni İsrailin istədiyi şeyi istədiniz”.
“Onlar eləmədilər, eləmək istədilər” şübhəsi.
Heç kim səhabələrin qılınclarını ağacdan asdıqlarını, bu feli işlədiklərini demir. Böyük küfrə düşmək üçün əməl şert deyil, sadəcə etiqad etmək kifayətdir. Kim Allahdan qeyrisinin ona xeyir və zərər verəcəyinə etiqad edirsə, o əməl etməsə belə kafirdir. Bircə məsələ qalır. Səhabələr, yalnız Allahdan xeyir və zərər umduqları halda qılınc asacaqları ağacı səbəb kimi seçmək istədilər? Yəni, bidət təvəssül kimi, yoxsa şirk olan təvəssül kimi? Peyğəmbərin (salləllahu aleyhi və səlləm) bənzətməsinə görə onların istəyi şirk təvəssül kimi idi. Çünki, Peyğəmbər (salləllahu aleyhi və səlləm) belə buyurdu: “Vallahi, məndən eyni ilə Bəni İsrailin istədiyi şeyi istədiniz”.
Mövzular: